torek, 18. marec 2014

Mobi vabilo

Najstarejši sin bo v nedeljo star 14 let. Praznoval bo s svojimi prijatelji, ki skupaj preživljajo proste ure na skate parku in v šoli.


V modernem času nas zaznamuje takšna in drugačna tehnologija. Naredila sem preprosto vabilo s sms sporočilom. Ker je vse tako moderno, sem se odločila, da bom pisavo uporabila kar ročno.


Idejo za telefon sem dobila nekje na netu in takoj mi je bila všeč. Sin bo vabilo poslikal in prijateljem poslal kar po fb-ju, mobi-ju, itd. Zabavali se bodo v piceriji 100/uro.

Danes sem bila z objavo kratka, ker me čaka še veeliikooo dela. Izdelek vam pokažem v poznih popoldanskih urah. Lepo preživite torek: bodite kreativne, veliiikooo se smejte in rade se imejte. Pozdravček, Jana


11 komentarjev:

  1. Fenomenalna ideja in super mama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jana, kako domiselno vabilo. Tudi sama sem ze delala mobi kot čestitko in taideja z SMSom mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja z SMSom, res cool vabilo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. he he..prav nasmejala sem se.. Dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrhunska ideja in izvedba. To bo žurka! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja ti je ova pozivnica.Baš mi se svidja.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja za vabilo :) In zelo lepo narejeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, odlično, super narejeno! Stavim, da nihče od sinovih prijateljev nima lepših vabil, bravo mami ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana